24 / 04 / 2024

Validebağ Konakları'na bir haftada 21 bin 500 kişi başvurdu!

DAP Yapı’nın Altunizade’de yükselen 'Validebağ Konakları’ projesine bir haftada 21 bin 500 kişi başvurdu, bir daireye 100 kişi talip oldu.

DAP Yapı’nın İstanbul’un tarihi semtlerinden Altunizade’de hayata geçireceği Validebağ Konakları projesine rekor talep geldi. Avrasya Tüneli ve Boğaziçi Köprüsü’ne direkt bağlantısıyla İstanbul’un her iki yakasına hakim bir lokasyonda konumlanan proje için geçtiğimiz hafta, yüzde 50 fiyat avantajıyla ve yüzde 5 peşin 240 ay vade ile ön talep toplanacağı duyuruldu. 1 hafta önce ön satışına başlanan projede konut ve ya ofis sahibi olmak isteyen 21 bin 500 kişi görüşmeye geldi.

BİZ BAŞIMIZI KOYDUK!

DAP Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, ön talep toplama sürecine ilişkin düzenlediği basın sohbet toplantısında şunları söyledi: “2017’nin 5. ayında lansman yapmayı planlıyorduk ancak Hükümetimizin ‘Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti’ çağrısı üzerine hiç beklemeden lansmanımızı yaptık. Bu dönemde herkesin elini taşın altına koyması bekleniyor, biz başımızı koyduk. Emlak Konut GYO ve bankalarla el ele vererek sadece bir defaya mahsus özel koşullar oluşturduk. Ekonomik darlıktan çıkmak adına fedakarlık ederek, metrekaresi 9 bin ila 13 bin arasında artı KDV fiyatlarla ön talep toplamaya başladık. Müşterilerimiz de bu jestimize yanıt verdi. Bir haftada 21 bin 500 görüşme yaptık. Bir daireye 100 ayrı kişi talip oldu” ifadelerini kullandı.

6.5 milyar liralık yeni projeler yolda

Önümüzdeki döneme ilişkin yatırım planları hakkında da bilgi veren Yılmaz şunları kaydetti: “Teras Kule’nin lansmanını yapacağız. Yüzde 40’ın üzerinde bir ön talep aldık. Adam Kule’de bu ay teslimlere başladık. 2017’de Beykoz Projesi’ni yapacağız. Maslak’ta ofis ve rezidanstan oluşan bir projemiz olacak. Ünalan Mahallesi’nde konut topluyoruz. Pendik’te bir cadde projemiz var. Tüm bu projeler için 2017-2018 yıllarında 6.5 milyar TL yatırım öngörüyoruz.”

Hababam Sınıfı’nın okulu örnek alındı

DAP Yapı’nın Hababam Sınıfı’nın çekildiği Altunizade’deki tarihi konağı örnek alarak hayata geçireceği İstanbul’un Validebağ Konakları projesi 5 katlı, 11 bloktan oluşacak. 366 lüks konut ve dükkanın yer alacağı projede 1+0’dan 6+1’e kadar daire seçenekleri bulunuyor. Ziya Yılmaz, dükkan, konut ve ofislerden oluşacak projeden 1 milyar TL ciro beklediklerini söyledi. Yılmaz, projede mülk sahibi olmak isteyenler arasında İstanbul’un tanınmış aileleri, üst düzey işadamları, akademisyenler ve bürokratların da yer aldığı bilgisini verdi.

700 kişiyi işe alacağız

KDV teşvikleriyle iç piyasada ciddi bir hareketlenme başladığına dikkat çeken Yılmaz şöyle konuştu: "Bu manzara, milletimizin ekonomiye olan güveninin en güzel kanıtıdır. Biz de bu projenin şantiyesinde çalıştırmak üzere 700 kişiyi işe alacağız. Bu gelişme finans, mobilya, beyaz eşya sektörlerini de hareketlendiriyor."

Web: http://validebagkonaklari.com/

Akşam

Haber Star'da şu şekilde yer aldı

DAP Yapı’nın yeni projesi Validebağ Konakları bir haftada yoğun ilgiyle karşılaştı. Ön talep toplama sürecini başlatan Dap Yapı’nın projesinde hemen hemen her daireye yüzer talep geldi. Altunizade’de metrekare fiyatları 20-25 bin lira civarında olmasına karşın metrekaresi 9 bin liradan başlayan fiyatla ön talep toplanan projenin satış ofisine de ilk hafta sonu binlerce kişi geldi. Hem proje hem de satışlar hakkında bilgi veren Dap Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz “Validabağ Konakları projemizin satışına mayıs ayında başlayacaktık ancak yoğun talebi görünce hemen çadır kurup, müşterilerimizle iletişime geçtik. Hafta sonu ofiste adım atacak yer yoktu. Ben dahil buradaydım. Stadyumdan farksızdı” dedi. 2016’ya yaşanan olumsuz gelişmelere rağmen Türk halkının konut alımında geri adım atmadığını da kaydeden Yılmaz “Validebağ projemizde her daireye yüze yakın ön talep geldi. Fiyatların uygunluğu, kampanyalar, hükümetin sektöre yönelik aldığı destekleyici kararlar vatandaşarın ilgisiyle karşılandı ve sonuç olarak yoğun bir ilgi gördük” dedi.

Yüzde 5 peşinatla lüks ev

Validebağ Konakları projesinde metrekare fiyatlarını, 20-25 bin bandında olan bölgede konut alıcılarına büyük bir fırsat sunarak 9 bin liradan başlattıklarını kaydeden Yılmaz “Bu,bu proje için tarihi bir fırsat. Yüzde 50 kar yapmak için vatandaşlarımız satış ofisimize akın etti” dedi. Yılmaz şunları söyledi: “Geçen haftadan bu yana, Validebağ’da yaşadığımız bu manzara, milletimizin ekonomiye olan inancı ve güveninin en güzel kanıtıdır. Hükümetimiz, proje geliştiriciler için yolu açtı, Maliye Bakanımız birbiri ardına hayata geçirilen düzenlemelerle desteğini esirgemedi ve bizler de şantiyelerimizin hiç durmadan çalışması adına kârımızdan vazgeçerek halkımızın konut edinmesi için projelerimizin lansmanını planladığımız tarihten öne çektik.”

Avrasya Tüneli ve Boğaziçi Köprüsü’ne direkt bağlantısıyla İstanbul’un her iki yakasına hakim bir lokasyonda konumlanan proje yüzde 5 peşin 240 ay vade ile ön talep topluyor. Yılmaz ayrıca “Validebağ Konakları projemizde, teknik ve estetik yönden üstün ve kalıcı bir projeye imza atacağız. 30-40 yıl sonrasını düşünerek, yarını bugünden inşa ediyoruz” dedi.

Stüdyo da var 6+1 daire de

Proje 5 katlı, 11 bloktan oluşacak. 366 lüks konut ve dükkanın yer alacağı projede 1+0’dan 6+1’e kadar daire seçenekleri bulunacak. 650 metrekareye kadar büyüklükte, lüks konakların yer alacağı Validebağ Konakları, Anadolu yakasının en büyük yeşil alanı Validebağ arsası, adını aldığı Koru’nun tüm nimetlerinden faydalanıyor. Koru, doğal güzelliği ve ekosistem olma özelliği ile spor, yürüyüş ve gezinti amaçlı olarak yoğun bir şekilde kullanılıyor.

Star

Haber Hürriyet'te şu şekilde yer aldı

Dap Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ziya Yılmaz, 9 günde toplam 21 bin 500 kişiyle görüştüklerini belirterek, “2017’nin 5. ayında lansman yapmayı planlıyorduk ancak hükümetimizin “Güçlü Türkiye İçin Birlik Vakti” çağrısı üzerine hiç beklemeden elimizi taşın altına koyduk.  Emlak Konut GYO ve bankalarla el ele vererek sadece bir defaya mahsus özel koşullar oluşturduk. Ekonomik darlıktan çıkmak adına fedakarlık ederek, metrekaresini 20-25 bin TL’ye satabilecekken, 9-10 bin TL’den başlayan fiyatlarla ön talep toplamaya başladık. Müşterileriz de yüzde 50 fiyat avantajına yoğun ilgi gösterdi. 9 gün içinde 21 bin 500 kişiyle görüştük. Bunların 8 bini satış ofisimizi ziyaret etti. Her daireye 100 talep geldi” diye konuştu.

Ziya Yılmaz, son dönemde hükümetin konut alımını kolaylaştırmak için KDV indirim, damga vergisinin kaldırılması, konut kredi faiz oranlarının gerilemesi gibi önemli adımlar attığını belirterek, projede eylül ayına kadar KDV oranın yüzde 8 olarak uygulanacağını kaydetti. Yılmaz ekim ayında KDV oranın yüzde 18’e çıkacağını hatırlatarak, “Projeden konut alanlar şu anda sadece KDV’den yüzde 10 daha avantajlı” dedi. Yılmaz, Emlak Konut GYO işbirliğiyle hayata geçen projeden yaklaşık 1.1 milyar TL ciro beklediklerini kaydetti. Proje 5 katlı, 11 bloktan oluşacak. 366 konut ve dükkanın yer alacağı projede 1+0’dan 6+1’e kadar daire seçenekleri bulunacak.