25 / 04 / 2024

Çağlar kardeşler turizm yatırımlarında hız kesmeyecek!

İstanbul Balmumcu’daki Plaza Otel’i tepeden tırnağa yenileyerek Mövenpick markasıyla hizmete sunan Çağlar kardeşler, “Ülkemize güveniyoruz, yeni yatırımlarla büyüyeceğiz” mesajını paylaştı.

Kovid-19 salgınına rağmen büyüme atağına geçen ve rakiplerini geride bırakan Türk turizm sektörü, yeni yatırımlarla gücüne güç katıyor. Sabah Gazetesi'nden Feride Cem'in haberine göre, son yatırım haberini de Türk iş dünyasının önde gelen isimlerinden Cavit Çağlar'ın çocukları verdi. Salgın sürecinde yaşanan kapanmaları fırsata çeviren Yasemin Çağlar, Mustafa Çağlar ve Yeşim Hattat kardeşler, babalarının 1998 yılında satın aldığı İstanbul Balmumcu'daki The Plaza Otel'i 40 milyon dolarlık yatırımla, tepeden tırnağa yeniledi ve Ekim'de Movenpick Hotel İstanbul Bosphorus ismiyle hizmete açtı. Kısa sürede yüzde 80 doluluğa ulaştıklarına dikkat çeken Çağlar kardeşler, "Turizm sektöründe yatırıma devam edeceğiz. Hedefimizde Antalya var. Dünya genelinde ekonomilerde pandemi kaynaklı sıkıntılar yaşansa da ülkemizin geleceğine güveniyoruz" açıklamasında bulundu.

BABAMIZ DESTEK VERDİ

2019 yılında otelin lobisini yenilemek için yatırıma başladıklarına ancak salgınla beraber meydana gelen boşlukta bütün oteli yenilemeye karar verdiklerini belirten Yasemin Çağlar, "Binamız eskimişti, lobiyi yenileyince diğer yerler gözümüze battı. Kolları sıvayarak dev bir yatırıma giriştik. Kırmadığımızyıkmadığımız yer kalmadı, iki yıl boyunca misafir kabul etmedik. Çok güzel geri dönüşler alıyoruz. Fransız Accor'un lüks segment markalarından Mövenpick bize çok yakıştı. Daha enerjik daha genç bir otel olduk. Konumumuza çok güveniyoruz" diye konuştu. Yaşayan bir ortam istediklerini söyleyen Yeşim Hattat ise, "Üç kardeş hep işin başındaydık. Bütün aşamaları yakından takip ettik. Bu süreçte babamızdan da çok büyük destek aldık, onun tecrübesinden faydalandık" diye konuştu.

Çağlar kardeşler turizm yatırımlarında hız kesmeyecek!

OTELLERİMİZ YETMEYECEK

Türk turizminin geleceğinin çok parlak olduğuna vurgu yapan Mustafa Çağlar, bütün hazırlıklarını pandeminin ardından yaptıklarını belirtti ve şöyle konuştu:

"İnsanlar pandemiden yoruldu ve sıkıldı. Önümüzdeki dönemde Türkiye'ye gelecek turistlere bu oteller yetmeyecek. Buna hazırlık yapıyoruz." 240 olan oda sayısını yeni yatırımla 257'ye çıkardıklarını söyleyen Yasemin Çağlar, "Eskiden iş oteli odaklıydık, şimdi daha lüks bir segmente gittik. Ulaşılabilir bir lüks yarattık. Galataport'un açılması hem sektör hem bizim için önemli" şeklinde konuştu. Bursa'da Mövenpick markasıyla bir termal oteli bulunan aile, yeni yatırımlarla büyümeye kararlı. Yasemin Çağlar, "Şu anda Belek, Side, Kemer taraflarında 5 yıldızlı resort otel projemiz için yer arayışımız devam ediyor. Orası çok daha büyük bir yatırım olacak. Yurtdışında da yatırım niyetimiz var."

YERLİLİK ORANI YÜKSEK

Otellerini baştan ayağa yenileyerek İstanbul'da yeni bir cazibe merkezi yaratma kararı veren Çağlar kardeşler, kullandıkları malzemede yerlilik oranının yüksek olmasına dikkat ettiklerini dile getirdi. Çağlar, buradaki stratejilerine ilişkin şu açıklamalarda bulundu:

"Başta kumaş, mobilya, mermer, havlu olmak üzere birçok kalemde yerli üretimi tercih ettik. Yerli firmalarla dayanışma ve dostluk içinde tedarikimizi sağladık."

GELENEKSELLE MODERN BİR ARAYA GETİRİLDİ

Movenpick Hotel İstanbul Bosphorus yalnızca konaklamada değil yeme-içme mekanlarıyla da şehrin cazibe merkezlerinden biri olma hplanıyla tasarlandı. Yasemin Çağlar, "Restoranımızla çok iddialıyız, kendimize çok güveniyoruz. Hünkar her öğlen dolup taşıyor" dedi.

Avantgarde Collection otel yatırımlarında hız kesmiyor!